نمایندگی تعمیر تلویزیون tcl در شیراز

تی سی ال (TCL) یکی از بهترین برندهای تولیدکننده لوازم صوتی و تصویری در ایران است که زیر مجموعه گروه مادیران می‌باشد. تلویزیون های TCL جزو محصولات پرفروش این برند در ایران هستند. مادیران برای تعمیر تلویزیون تی سی ال نمایندگی‌های رسمی و معتبری را در هر شهر برگزیده است. ایرانا الکترونیک به عنوان اولین و با تجربه‌ترین نمایندگی تعمیر تلویزیون TCL در شیراز، خدمات تعمیر تلویزیون شما را با عنوان نمایندگی رسمی از طرف مادیران انجام می‌دهد.

جهت تعمیر تلویزیون tcl در شیراز با شماره‌های زیر تماس بگیرید:

نمایندگی تعمیرات تلویزیون تی سی ال

نمایندگی رسمی تعمیر تلویزیون TCL در شیراز (تی سی ال)

عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی و خرابی تلویزیون‌های TCL می‌شوند. آب خوردگی، ضربه خوردن و… اما نکته بسیار مهم برای برطرف کردن این مشکلات این است که به صورت تخصصی و با کیفیت تعمیر شوند. برای این کار شما باید حتما تلویزیون‌های خود را برای تعمیر پیش نمایندگی‌های رسمی آن برند ببرید. ایرانا الکترونیک به عنوان نمایندگی تعمیر تلویزیون‌های TCL در شیراز، با کادر فنی، متخصص و تحصیل کرده خود، بهترین خدمات تعمیرات را به همراه قطعات اصلی و اوریجینال به شما ارائه می‌دهد.

گارانتی ۹۰ روزه تعمیر تلویزیون تی‌سی‌ال در شیراز

گارانتی معتبر ۹۰ روزه  تلویزیون تی‌سی‌ال در شیراز به مشتریان محترم ارائه می‌گردد. برای تعویض بک لایت گارانتی ۱ ساله به مشتریان محترم ارائه می‌گردد.

حمل‌ونقل توسط نمایندگی تعمیر تلویزیون تی‌سی‌ال در شیراز

در صورت عدم امکان تعمیر تلویزیون تی‌سی‌ال در محل مشتری، خدمات حمل تلویزیون به دفتر نمایندگی و بازگرداندن آن توسط پرسنل ایرانا انجام می‌شود.

چرا باید به ایرانا الکترونیک اعتماد کنید؟

ایرانا الکترونیک اولین و با تجربه‌ترین نمایندگی TCL در شیراز است که با مدیریت مهندس کاردان و کادر تحصیل کرده و فنی خدمات تعمیر تلویزیون تی سی ال در شیراز را ارائه می‌دهد.

دلایلی که باید تعمیر تلویزیون تی سی ال خود را به ایرانا بسپارید:

  • اولین و باتجربه‌ترین
  • استفاده از ابزارآلات روز دنیا و پرسنل مجرب و تحصیل‌کرده
  • انبار قطعات تلویزیون تی‌سی‌ال
  • پشتوانه فنی تعمیر تلویزیون تی‌سی‌ال
  • گارانتی ۹۰ روزه تعمیر به تلویزیون تی‌سی‌ال
  • حمل‌ونقل رایگان

در بسیاری از موارد افراد ناآگاه دست به تعمیر تلویزیون تی‌سی‌ال در شیراز می‌زنند که نه‌تنها کار تعمیرات را انجام نمی‌دهند بلکه باعث بروز ایرادات جدی در تلویزیون تی‌سی‌ال می‌شوند که گاهی اوقات مشتری مجبور به خرید تلویزیون جدید می‌شود که باتوجه‌به گران بودن تلویزیون ضرر زیادی متوجه مشتری می‌شود و باتوجه‌به اینکه این تعمیر کاران مجوز ندارند امکان شکایت و پیگیری نمی‌باشد. پس تلویزیون گران‌قیمت خود را به دست تعمیر کاران بی‌تجربه نسپارید.

نمایندگی تعمیرات تلویزیون tcl در شیراز 

انبار قطعات نمایندگی تعمیر تلویزیون tcl در شیراز

همان‌طور که می‌دانید در تعمیرات وجود قطعات یدکی بسیار حایز اهمیت است. به طوری که عدم وجود قطعات و بردهای یدک بسیاری از موارد باعث غیر قابل تعمیر بودن تلویزیون مشتری می‌شود که مشتری مجبور به تهیه تلویزیون جدید می‌شود. وجود انبار قطعات شرکت مادیران و دسترسی این نمایندگی به انبار و همچنین وجود انبارک واقع در ایرانا باعث شده که تعمیرات به صورت گسترده و با کیفیت انجام شود که این مزیت مختص نمایندگی تعمیر تلویزیون تی‌سی‌ال در شیراز می‌باشد.

پشتوانه فنی تعمیر تلویزیون تی‌سی‌ال در شیراز

تنها نمایندگان تعمیر تلویزیون تی‌سی‌ال در شیراز دسترسی به فایل‌ها و برنامه‌های مربوط به تعمیرات را در اختیار دارند که این پشتیبانی فنی از طریق شرکت مادیران انجام می‌شود. مشخصاً این پشتیبانی باعث انجام تعمیرات با کیفیت و سریع می‌شود. ضمناً در حال حاضر بیشترین حجم تولید مربوط به تلویزیون‌های هوشمند بوده که نیاز به نرم‌افزارهای اصلی در تعمیرات بیش از قبل احساس می‌شود. حال آنکه تنها نمایندگی تی‌سی‌ال در شیراز دسترسی به این بانک نرم‌افزاری داشته که خود گامی مهم در خدمات بهتر به مشتری می‌باشد.

تعویض بک لایت تلویزیون تی‌سی‌ال در شیراز

یکی از رایج‌ترین ایرادهای تلویزیون تی‌سی‌ال ایراد بک لایت که همان خرابی ال‌ای‌دی های تلویزیون می‌باشد. در حال حاضر بسیاری از تعمیرکاران مبادرت به تعمیر بک لایت می‌کنند که یا به‌جای تعویض کامل فقط ال‌ای‌دی های سوخته را تعویض می‌کنند که خود باعث خرابی مجدد شده و تعدادی دیگر از ال‌ای‌دی ها که تعویض نشده می‌سوزد و یا به دلیل استفاده از قطعات بی کیفیت یا بی‌تجربگی و یا بی‌مسئولیتی در نصب ال‌ای‌دی ها باعث خرابی مجدد می‌شود حال‌آنکه معمولاً این افراد زیر بار اشتباه خود نرفته و باعث ضرر و زیان مشتری می‌شود.

تاریخچه مادیران نمایندگی خدمات پس از فروش تی‌ سی ‌ال

در سال 1343 شرکت ما شین‌های اداری ایران (مادیران) تأسیس گردید. در ابتدا تنها در زمینه ما شین‌های اداری فعالیت داشت. به‌ مرور با گسترش حوزه فعالیت خود در زمینه‌های   IT و صوتی و تصویری و لوازم‌خانگی نیز وارد شد.

در ابتدا با تولید تلویزیون و مانیتور و سپس با گسترش تولید وارد تولید لوازم‌خانگی شد و امروز با پشتوانه اعتبار نام مادیران و اعتماد مردم تبدیل  به برند محبوب مردم در حوزه صوتی و تصویری و لوازم‌خانگی از قبیل تلویزیون، مانیتور، یخچال و لباسشویی است.

مادیران باتجربه‌ای با قدمت بیش از نیم‌قرن در زمینه تولید و خدمات پس از فروش می‌توان نماد اطمینان را به‌راحتی در کنار آن دید و به آن افتخار کرد.

ایرانا الکترونیک اولین و با تجربه ترین نمایندگی تعمیر تلویزیون TCL در شیراز آماده خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز می‌باشد.

آخرین دیدگاه ها
4.8/5 - (9 امتیاز)
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی شرکت ایرانا اینجا است تا به سوالات شما پاسخ دهد. از ما سوالات خود را بپرسید!
سلام ، چطور می توانم کمک کنم؟ 👋
لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت محصول با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید