منوی مخفی تلویزیون ال جی رسیور دار

 منوی مخفی تلویزیون ال جی رسیور دار را چه‌طور فعال کنم؟

در حقیقت تلویزیون­های ال جی یکی از پیشرفته‌ترین و پرطرف‌دارترین تلویزیون‌ها در بازار ایران به شمار می­روند. جالب است بدانید که در نسل جدید تلویزیون­های هوشمند ال جی دارای منوی تنظیمات مخفی است که در کنار تنظیمات معمولی وجود دارد.

منوی مخفی تلویزیون ال جی رسیور دار به شکل کاملاً پنهانی در این دستگاه‌ها تعبیه‌شده است. این منو می­تواند امکانات متنوعی را در اختیار کاربران قرار دهد. کاربران می­توانند این امکانات را بر اساس علایق خود تغییر دهند این امکانات شامل طول و عرض تصویر، صدا، تنظیمات حرفه‌ای و پیشرفته‌ی رنگ و … است.

آشنایی با امکانات منو مخفی تلویزیون ال جی رسیوردار

به‌طورکلی سه روش برای دسترسی به منوی مخفی تلویزیون ال جی وجود دارد که کاربران می­توانند با استفاده از آن، اقدام به اعمال موارد موردنظرشان کنند. نکته­ی مهمی که در اینجا وجود دارد مدل تلویزیون شما است که تعیین‌کننده روش انتخابی است. در برخی موارد لازم است برای فعال‌سازی منوی مخفی از هر سه روش موجود کمک بگیرید. در ادامه به توضیح روش‌ها می‌پردازیم.

روش اول نمایش منوی مخفی LG:

می­توانید به‌طور هم‌زمان دکمه­ی OK را در ریموت کنترل و پنل تلویزیون ال جی به مدت 5 الی 7 ثانیه نگه دارید. پس از انجام این کار به منوی مخفی دسترسی خواهید داشت.

روش دوم  نمایش منوی مخفی تلویزیون ال جی رسیور دار:

یکی دیگر از روش­هایی که برای دسترسی به منوی مخفی در تلویزیون ال جی رسیور دار وجود دارد این است که دکمه کاهش ولوم صدا را در ریموت کنترل و پنل تلویزیون نگه دارید. در حالت معمولی باید این فرایند طی 15 ثانیه به طول بی انجامد.

بعدازاین که این مدت‌زمان گذشت منوی مخفی برای شما به نمایش درمی‌آید.

روش سوم فعال سازی منوی مخفی تلویزیون ال جی:

آخرین روش یا راهکاری که برای دسترسی به منوی مخفی تلویزیون ال جی وجود دارد این است که به شکل هم‌زمان دکمه منو را در ریموت و پنل تلویزیون را نگهدارید. در حالت معمول تنها کافی است چند ثانیه آن را نگه­ دارید تا منوی مخفی برای شما ظاهر شود.

اگر با روش های موجود موفق نشدید به منوی مخفی تلویزیون ال جی دسترسی پیدا کنید، میتوانید از کارشناس تعمیرات ایرانا الکترونیک کمک بگیرید

منوی مخفی تلویزیون هوشمند LG

فراموش نکنید که قابلیت­های موجود در منوی مخفی در تلویزیون­ ال جی رسیور دار بسیار زیاد و تخصصی است. کاربران می‌توانند به‌وسیله‌ی این منو به تنظیمات و اطلاعاتی دست پیدا کنند که پیش‌تر اطلاعی از آن نداشته­اند. به‌عنوان‌مثال می‌توانیم به بخشی از این تنظیمات و امکانات اشاره کنیم که مربوط به تصویری است که منوی مخفی در اختیار شما قرار می­دهند.

این تصاویر مربوط به: تنظیمات مربوط به‌شدت نور، عمق سیاهی تصویر، وضوح و کیفیت، تعادل رنگ سفید، میزان روشنایی، میزان کنتراست تصویر، تنظیمات ارتقا رنگ و… است.

بخش دیگری از این امکانات و قابلیت­ها به سیستم­های صوتی مربوط می­شوند که می‌توانید به‌وسیله منوی مخفی به آن دسترسی داشته باشید. منحنی حجم، تراز صدا، کیفیت صدای خروجی، بالا و پایین بودن حجم صدا و یا قدرت پایه‌ی صدا، صدای زمینه و…ازجمله این موارد است.

رمز عبور در منوی مخفی تلویزیون ال جی

هنگامی‌که با استفاده از یکی از سه روش بالا وارد منوی مخفی تلویزیون ال جی شدید یک کادر مخصوص رمز عبور برای شما به نمایش درمی‌آید. این کادر به‌عنوان یک سد برای شما در نظر گرفته شده. معمولاً برای این کادر از رمز­های چهاررقمی استفاده می­کنند.

در ابتدا می‌توانید از رمز چهار صفر معروف استفاده کنید. درصورتی‌که این رمز پاسخگو نبود می­توانید به قسمت گزینه­های مخفی وارد شوید و از رمز­های {7777}، {0413} و یا {8741} کمک بگیرید. اکثر مدل­های تلویزیون هوشمند ال جی با یکی از رمزهای موجود به شما امکان دسترسی به منوی مخفی را می‌دهند.

ویژگی Golden Eye و Hotel Mode چیست؟

Golden Eye و Hotel Mode دو نوع از قابلیت­هایی هستند که به‌وسیله منوی مخفی می­توانید به آن دسترسی داشته باشید. «Golden Eye نوعی از تنظیمات بوده که مربوط به روشنایی عکس است. این تغییرات به شکل کاملاً هوشمندانه­ای انجام می­گیرد.»

برای دسترسی به این قابلیت باید گزینه موردنظر را در تنظیمات منوی مخفی تلویزیون ال جی انتخاب نمایید سپس بر اساس روشنایی و نوری که در پیرامون وجود دارد گزینه موردنظر به شکل اتوماتیک تنظیم می­شود.

یعنی درصورتی‌که نور فضای پیرامون و اطراف شما از حد معمول کمتر باشد تلویزیون به‌صورت کاملاً اتوماتیک و هوشمندانه نور روشنایی عکس را کاهش می‌دهد. اگر از قسمت تنظیمات روشنایی عکس تغییر نکرد ممکن است مشکل از قطعات تلویزیون شما باشد.

یکی دیگر از تنظیماتی که در منوی مخفی تلویزیون ال جی می­توانید مشاهده کنید Hotel Mode است. Hotel Mode به شما امکان می­دهد که تلویزیون خود را شخصی‌سازی نمایید. به این شکل که بعدازاین که کانال­های موردنظرتان را جستجو و پیدا کردید کافی است گزینه Hotel Mode را فعال نمایید. با این ترفند دیگر هیچ‌کس نمی­تواند اسکن یا سرچ جدیدی برای افزایش کانال­های تلویزیون شما انجام دهد.

یکی دیگر از ویژگی­هایی که در منوی مخفی می­توانید به آن دسترسی پیدا کنید فعال کردن حالت دسترسی به USB است. زمانی که شما این گزینه را فعال کنید هر زمان که قصد داشته باشید از یو اس بی استفاده کنید تلویزیون شما آن را شناسایی خواهد کرد. فعال‌سازی این گزینه کار را برای شما آسان خواهد کرد.

در این بخش کارشناس نمایندگی ایکس ویژن راهنمایی لازم را به شما ارائه میدهد.

دسترسی به منو مخفی تلویزیون ال جی با چه کنترلی انجام می‌شود؟

اکثر تلویزیون­های هوشمند ال جی که در حال حاضر در بازار موجود هستند دارای کنترل­های مجیک یا جادویی هستند؛ اما باید بدانید که برای ورود به منوی مخفی تلویزیون­های ال جی به کنترل مادر نیاز دارید.

 

نکته مهم: پیشنهاد می­شود افرادی که اطلاعات لازم را در مورد منوی مخفی ندارند به آن وارد نشده و تغییراتی را انجام ندهند. به این دلیل که برخی از این تغییرات غیرقابل‌بازگشت هستند. برای ایجاد این تغییرات لازم است که از تکنسین­های حرفه­ای در این زمینه کمک بگیرید؛ زیرا تکنسین­ها برای ایجاد تنظیمات در منوی مخفی از کنترل درست و گزینه­های مخصوص استفاده می­کنند.

نکته مهم: درصورتی‌که خودتان قصد دارید تغییراتی را در تنظیمات منوی مخفی تلویزیونتان ایجاد کنید پیشنهاد می­شود پیش از اینکه تغییراتی را اعمال کنید از صفحه تلویزیون خود عکس بگیرید. به این شکل می­توانید اطلاعات را ثبت کرده و در صورت بروز مشکلی تلویزیون را به حالت قبلی خود بازگردانید.

 

2/5 - (1 امتیاز)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آخرین دیدگاه ها
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی شرکت ایرانا اینجا است تا به سوالات شما پاسخ دهد. از ما سوالات خود را بپرسید!
سلام ، چطور می توانم کمک کنم؟ 👋
لطفا جهت اطلاع از موجودی و قیمت محصول با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید