نکات نگه داری تلویزیون

صفحه نمایش تلویزیونهای LED  و LCD  بسیار شکننده و حساس بوده و حدود 70 درصد قیمت یک دستگاه را تشکیل میدهد.پس باید نکاتی را در نگه داری این قسمت از تلویزیون مورد توجه قرار داد:

  1. اگر در منزل کودک خرد سال دارید مطمئنا صفحه نمایش تلویزیون شما در معرض آسیب میباشد.با پرتاب شیئ به صفحه تلویزیون احتمال آسیب و شکستن صفحه زیاد میباشد،که این شکستگی اگر شدید نباشد معمولا از داخل بوده و در حالت خاموش اثری از شکستگی مشخص نیست.با نصب محافظ صفحه نمایش میتوانید این خطر را به حداقل برسانید.
  2. تلویزیونهای جدید دارای وزن بسیار کم میباشند که این گزینه که یک مزیت محسوب میشود میتواند برای شما یک خطر محسوب شود.با یک فشار کوچک به تلویزیون از طرف کودک خردسال شما و یا یک اتفاق پیشبینی نشده مثل زلزله و … و به زمین افتادن تلوزیون میتواند باعث شکستن صفحه نمایش شده که هزینه زیادی بابت تعویض صفحه نمایش باید پرداخت کنید.با نصب تلویزیون به دیوار میتوانید تا حد زیادی این خطر را برطرف کنید.
  3. آب خوردگی پنل ایراد رایج صفحه نمایش میباشد.این ایراد با نفوذ مایعات به صفحه نمایش تلوزیزیون به وجود می اید که معمولا یا در حین تمیز کاری و یا بوسیله کودک خردسال شما و پاشیدن آب به صفحه بوجود می اید.استفاده از تمیزکننده های مخصوص و همچنین استفاده از محافظ صفحه نمایش میتواند تا حدود زیادی این خطر را برطرف کند.

فروشگاه

فروشگاه

خرید تلویزیون گیرنده دیجیتال و قطعات
اینجا کلیک کنید

مقالات

مقالات

با تکنولوژی روز دنیا در زمینه صوت و تصویر بیشتر آشنا شوید
اینجا کلیک کنید

درباره ما و مجوز ها

درباره ما و مجوز ها

در این قسمت میتوانید با ایرانا بیشتر آشنا شوید
اینجا کلیک کنید
امتیاز دهید
WeCreativez WhatsApp Support
تیم پشتیبانی شرکت ایرانا اینجا است تا به سوالات شما پاسخ دهد. از ما سوالات خود را بپرسید!
سلام ، چطور می توانم کمک کنم؟ 👋